Liity jäseneksi, uusi jäsen

Tällä lomakkeella voi liittyä LNM:n jäseneksi.

Vuosijäsen:

Tähän sähköpostiosoitteeseen lähetetään jäsenmaksulasku

Ensimmäinen jäsen on aina vuosijäsen (tai kannattajajäsen). Seuraavat, samalla lomakkeella ilmoitetut jäsenet voivat olla perheenjäseniä.

Jos liität vain yhden jäsenen vuosi- tai kannattajajäseneksi, voit nyt siirtyä lähettämään lomakkeen.

Jos liität jäseneksi kerralla useamman jäsenen ja haluat perheelle yhteisen laskun, täytä perheenjäsenistä allaolevat kentät. Jokaisen henkilön kohdalla täytetään nimi, syntymävuosi ja sukupuoli.

Vuosijäsen kuuluu automaattisesti perhekokonaisuuteen, alle täytetään vain hänen lisäksi liitettävien jäsenten tiedot.

Jos liität enemmän perheenjäseniä, kirjaa heistä vastaavat tiedot, eli nimi, syntymävuosi ja sukupuoli

* merkityt kohdat ovat pakollisia.

Jäsenmaksun suuruuden löydät kohdasta Yhdistys / Jäsenyys. Jäsenyys tulee voimaan heti.