Kiitos, että olet hoitanut LNM:n jäsenmaksusi

10.4.2022

LNM:n jäsemaksulaskut 2022 on lähetetty ja useimmat jäsenemme ovatkin jo maksaneet jäsenmaksunsa.

Kiitos teille.

Olethan sinäkin jo saanut Limingan Niittomiehet ry:n jäsenmaksulaskun ja muistanut maksaa sen, jotta jäsenyytesi säilyy? Mikäli lasku ei jostain syystä ole löytänyt perille, käythän päivittämässä osoitetietosi (mukaanlukien sähköpostiosoite) netisivuillamme olevien lomakkeiden avulla.

Paperilaskutuksesta peritään jatkossa 3 euron laskutuslisä. Sähköpostiin lähetettyyn laskuun laskutuslisää ei tule.

LNM:n toiminta on tarkoitettu LNM:n jäsenille. Lisätietoa jäsenyydestä löytyy näiltä sivuilta Jäsenyys-kohdasta. Huomaathan, että pelkkä lajin jonkin toiminnan osallistumismaksu ei ole LNM:n jäsenmaksu.